Update is er wel; maar wordt niet vermeld?

Ik had vorige week even een raar moment; op Twitter en diverse websites had ik gelezen dat er een update beschikbaar was van Garageband… – dus ik heeeeel fanatiek mijn iPad gepakt; want AirPlay zou nu ook een onderdeel van Garageband zijn.

Dus; de App Store app geopend…., maar nee hoor – onderin geen melding dat er een update zou zijn.
Okay; misschien zou het ‘voorzichtig uit rollen’ en misschien ‘later in Nederland beschikbaar zijn’?

Geduldig wachten – nog een keer checken….’nee hoor – nog steeds niet…’. Ook niet als ik op het knopje ‘Updates’ klikte.

Maar toen zag ik ook de eerste Nederlandse sites met de melding komen – dus => nou…..je kunt het wel raden – checken, maar niets…

Nou; een andere oplossing!
En dat is dus ook mijn tip; mocht jou dit ook overkomen => doe dan het volgende !

Open App Store; en rechts onderin staat de App nog niet bij de ‘Updates’ icon?
Ga dan naar ‘Uitgelicht/Featured’ – en zoek naar de betreffende app; dan zie je dat de app tevoorschijn komt EN waar normaal de prijs staat – staat nu ‘Update’.

EN YES…… ik kon dan nu eindelijk mijn Garageband updaten!

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Are you have Any Suggestions? please add here... But Don't Spam here :)