Mijn Mooie iPad iconen!

Tijdens het surfen op ‘het net’, zie ik regelmatig Top 5 / 10 / etc tegen.
Daar heb ik ook al een keer eerder aan meegedaan en dat resulteerde in een veel gelezen serie van ‘Top 20; meest gebruikte Tips en Trucs’?

Nu dan een nieuwe…., iets minder Tips en Trucs…., iets meer ‘mijn mening’.
Geen ‘deze App MOET je nemen’…., maar een ‘goh, kijk eens wat een leuke iconen ik op mijn iPad heb staan!’.
Heb je daar verder iets aan? Ach, ik ga wel snel uitleggen om welke apps het gaat -> maar geen echte reviews!

 

Blogsy: mijn mooiste iCoon op de iPad. Het laat heel mooi zien waar deze app voor bestemd is; SCHRIJVEN… Dan de titel erbij; ‘ Blogsy’, DUS, dit is een app om te schrijven voor een blog. Blogsy wordt binnenkort nog een keer besproken in de MijniPadScherm serie.
iTunes: Blogsy €3,99

Early Edition: was, tot Blogsy, mijn favoriet. Een app om RSS feeds te volgen. Vind je de buitenkant bijzonder, dan moet je ook zeker deze krant eens ‘echt’ gaan lezen. Je RSS feeds als digitale krant weergegeven; mooie icoon EN nog mooiere app!
iTunes; Early Edition €3,99

Notes Plus: qua stijl EN app, zou het een broertje kunnen zijn van Early Edition. Klassieke iconen EN klassiek binnen de app. Met Notes Plus kun je dus notities maken, bijvoorbeeld met een stylus. Maar herkend ook een rondje, kun jij hem niet mooi rond tekenen -> dan doet Notes Plus dat wel even voor jou.
iTunes: Notes Plus €3,99

ColorSplash: totaal anders van vormgeving…, maar toch een mooie simpele icoon. Zwart/witte hand, met een kleuren apple. Jouw kleurenfoto wordt zwart/wit gemaakt en jij kan bepalen welke kleuren weer tevoorschijn komen. Ik heb deze app reeds eerder besproken en hij blijft dus maar terugkomen!
iTunes: ColorSplash €1,59

iMS-20: deze app en iELECTRIBE zijn 2 instrumenten uit de stal van Korg. Mooi strak vormgegeven icoon: draaiknop van deze legendarische synth!
iTunes: iMS-20 €12,99

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Are you have Any Suggestions? please add here... But Don't Spam here :)