Retweet actie; win een iPad case SwitchEasy Nude

Zoals eergisteren aangekondigd; dit Pinksterweekend heeft MijniPad.net een kleine Twitter actie…!

Deze 3 dagen kun je de volgende prijzen winnen;

een V-Moda headset met subliem geluid; de V-Moda Remix Audio
De meest eenvoudige versie binnen de Remix Serie – heel makkelijk; een kwaliteits headset met geweldig geluid.SwitchEasy Nude Case incl. Screenprotector voor de eerste iPadeen V-Moda headset; de V-Moda Remix Voice
Zelfde kwaliteits headset als de Remix Audio – MAAR – met met deze kun je ook een volgend nummer kiezen, even pauzeren EN met Skype kun je ook een gesprek voeren!
Extra leuk; ook te gebruiken als headset voor je iPhone – incl.gesprek aanneme

Gisteren hebben we de V-Moda Remix Audio verloot – vandaag kun je de SwitchEasy Nude Case winnen! Denk er wel even aan; deze is voor de iPad 1 !!
De regels zijn eenvoudig;

actie geldt op zondag, 12 juni, tussen 11.00u en 23.00uretweet de volgende tekst; RT @MijniPadnet; retweet actie-win een iPad Case SwitchEasy Nude; http://www.mijnipad.net/?p=3746mocht je een privé twitter account hebben, dan OOK graag een Reactie hier achterlaten! (maar vergeet niet de RT!)uit alle deelnemers wordt er één gelukkige winnaar gekozen (random)en je weet; over de uitkomst etc etc…..wordt niet gecorrespondeerd!MORGEN IS ER EEN NIEUWE ACTIE !

=========================================

Een paar weken terug heb ik de SwitchEasy – Nude case aangeschaft voor mijn iPad…. en bij deze dan mijn bevindingen…;
Nadat ik de case had besteld – duurde het een kleine werkweek voordat ik hem op mijn bureau had liggen, dus dat ging zeer vlot!
Met het uitpakken heb ik gewacht totdat ik thuis was; de verpakking was zeer goed en degelijk. De koerier moet wel hele rare dingen met het pakketje doen, om het te kunnen beschadigen.
Het was een makkelijke verpakking om open te krijgen…. geen schaar nodig!En de handleiding (voor zover nodig) was wel heel makkelijk.Inhoud van het pakketje;

natuurlijk de Case (ik heb de doorzichtige versie genomen)2 standaards (1x wit + 1x zwartschoonmaakdoekjescherm protectorkaartje om scherm protector te installeren2 sets van plug ingang protectors

Een behoorlijk complete inhoud!
Toen het installeren; ik maakte een kleine fout, die SwitchEasy wel is aan te rekenen….; ik ging het schoonmaakdoekje alvast even gebruiken om de binnenkant van de case schoon te maken…WAT BLIJKT…?? Het doekje geeft kleine zwarte pluisjes af…, dus in plaats van schoner…. had ik een “rommelige binnenkant” van de case.
Oooh ja… ik had de case er dus om…en toen bedacht ik me dat het waarschijnlijk verstandiger was om eerst de scherm protector erop te doen. De case ging er weer makkelijk af…. nou…. toen begon het echte werk; en dit moet je ECHT met 2 personen doen. Een tip…?? Uh… ik zou het niet weten… gewoon HEEL VOORZICHTIG doen….en veel gebruik maken van het extra kaartje.
Mochten er nog een paar “bubbels” zijn… met een beetje mazzel kun je ze toch nog gewoon wegwrijven.
MAAR ik moet zeggen; ik heb de screen protector er echt perfect op gekregen… je kunt echt niet zien dat ik er één op heb zitten.
En ik heb ook het gevoel dat ik net iets beter zicht heb, als ik buiten in het volle licht zit.

Weer de case erop; gewoon heel makkelijk…. maar ja…. wel uitkijken dat je geen “haar” of “pluisje” aan de binnenkant hebt zitten.Nu heb ik natuurlijk wel de doorzichtige versie; wat het allemaal wel veel duidelijker laat zien.
Na zoveel weken van gebruik, merk ik eigenlijk niet meer dat de case er omheen zit… Wel is het “vasthouden op één hand balancerend” echt stukken beter/makkelijker geworden.

Ook heb ik nut toch sneller de neiging om hem maar gewoon even op tafel te leggen…. ach een klein krasje op de case is toch geen ramp?
Nu het leuke; die krasjes zijn er gewoon nog niet…, dus echt HEEL goed en stevig materiaal.

Wel komt er langzaam wat achter de case… kleine pluisjes…. stof….

Verder;Ook de kleine standaards zijn wel makkelijk; natuurlijk heel eenvoudig en geen hoogstaande kwaliteit, maar toch leuk om zo de iPad als fotoframe neer te gaan zetten.Het doekje ben ik niet van onder de indruk; die maar pluisje blijft achterlaten….. en de screenprotector is wel iets moeilijker schoon te maken.Maar ik heb het doekje ingeruild voor een andere versie….!De dopjes om plugingangen te beschermen; ik heb ze gewoon niet in gebruik…., maar misschien zijn ze wel handig voor sommige mensen.
Al met al; een hele leuke case…. makkelijk te installeren, geeft een betere ligging in de hand…., de screen protector is perfect (maar NIET makkelijk te installeren).
Ook is de service van SwitchEasy wel perfect; want ik had een beschadigde versie ontvangen (zag er uit als een productiefout)….Ik heb contact met hun opgezocht; op verzoek van hun een paar foto’s gestuurd en ze gingen gelijk accoord met het sturen van een nieuwe. De oude (beschadigde) mocht ik gewoon houden/weggooien.Wel duurde het, jammer genoeg, twee weken voordat ik de 2e versie op mijn bureau had liggen.
SwitchEasy Europe

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Are you have Any Suggestions? please add here... But Don't Spam here :)