Dit Weekend; retweet actie met mooie prijzen

Ja, het is weer tijd voor een kleine retweet actie, waarbij jullie een paar mooie prijzen kunnen winnen!

Zoals jullie weten heb ik nu een iPad2, maar ik heb nog een ongeopende case liggen; een SwitchEasy Nude Case incl. Screenprotector voor de eerste iPad.
Op mijn eerste iPad had ik ook één van deze cases, voor de review, zie mijn post ‘SwitchEasy case voor de iPad’.

Verder heb ik nog twee magnifieke headsets liggen; V-Moda Remix Vocal en een V-Moda Remix Audio!

De Remix Vocal is het kleine broertje van de V-Moda Remix Remote; enige verschil is, de Remote heeft volume control en de Vocal niet. MAAR wel hetzelfde geweldige geluid! De Audio is een nog kleiner zusje; zonder bediening van je iPad (of iPhone), MAAR dus wel weer het geweldige geluid. Deze headsets doen zeker niet onder voor een Bose etc headset!

Wanneer? Ach, we hebben een driedaagse weekend, drie prijzen; mooie combo!
Hoe? Tja, het is er wel een beetje op gericht om er meer lezers en Twitter followers bij te krijgen; dus OF een retweet OF een reactie achterlaten bij de betreffende posts.
En? Elke actie gaat precies 12 uur duren, van 11uur ”s ochtends, tot 11uur ‘s avonds!

Maar…, jullie zien de posts dus wel verschijnen!

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Are you have Any Suggestions? please add here... But Don't Spam here :)