ArchiefWoensdag; MijniPadScreen Osfoora HD

Origineel geplaatst op 20 december 2010

Wederom een app op mijn ’6 App Dock’; Osfoora HD…mijn twitter app!

Op mijn iPad staan behoorlijk wat twitter apps, de één nog mooier dan de ander. Maar, tot nu toe, is Osfoora HD toch echt mijn favoriet.

Het uiterlijk draagt daar behoorlijk aan bij; want…. in alle eerlijkheid -> de verschillende twitter apps hebben bijna allemaal dezelfde functionaliteiten.
Osfoora gebruik ik ook alleen maar in landscape.
Links de timeline, als je een tweet daar aanklikt; krijg je hem vol te lezen in de rechterhelft.
Daar komen dan alle functies bij te staan; beantwoorden, retweeten, emailen etc etc.

Je kunt natuurlijk meerdere twitter accounts toevoegen. Zoeken naar tweets…., lijsten bijhouden, ook kun je tweets gaan bekijken die bij je in de buurt zijn geplaatst.

Voor mij ook belangrijk; hij onthoudt waar ik ben gebleven…. En hij telt de gelezen tweets dan ook netjes af.
Ook de instellingen zit nog vol met mogelijkheden….., daarvan heb ik zeker de helft nog niet doorgenomen.
Je theme veranderen, je font grootte, url shortener, Follow Friday etc etc….

Ja, ik ben diep onder de indruk, MAAR…..natuurlijk mis ik ook wel wat;
- geen push berichten
- uitfilteren van berichten…, bijvoorbeeld post met bepaalde woorden negeren

En een klein gebrek sinds de laatste update; nieuwe tweets worden niet elke keer automatisch ingeladen…..

Ter info; op mijn iPad staan Twitter, Tweetdeck, Twitbird Pro, Hootsuite en Tweetings.
Tweetings zou ik ‘de goede tweede’ noemen; heeft WEL push en filtering. MAAR het uiterlijk van Osfoora vind ik gewoon net iets mooier EN belangrijker.

iTunes; Osfoora HD – € 2.99

** TOEVOEGING; afgelopen weekend hadden we de ReTweet Actie – vandaar dat ik vandaag dan, uit het archief, een Twitter post heb gepakt.
Osfoora HD is nog steeds mijn favoriet; wel heb ik een ander Theme gepakt – de Light is gewoon net iets beter zichtbaar in de zon.
Ook maak ik tegenwoordig ook veel gebruik van de ReadItLater optie.
Nog steeds een heerlijke Twitter App!

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Are you have Any Suggestions? please add here... But Don't Spam here :)